Friday, December 18, 2009

:: Pergi dan Kembali dgn dua "title" yg berbeza::

ok...aku dah lama tak update..
lately sangat buzy..sampai makan pun tak sempat
(boleh ke percaya aku yang bulat ni tak sempat nak makan?)

Tinggal lagi seminggu sebelum aku bertukar title..
bila orang tanya.."camne perasaan?", dengan penuh yakin aku akan jawab..
"ala..biasa jer.."..ok, itu sebenarnya aku tipu walhal dalam hati kembang kempis dadaku (macam lirik lagu ketika cinta bertasbih)..-aku musykil macam mana dada boleh mengembang dan mengempis?-

Aku sebenarnya baru sampai rumah semalam..ok fine aku dah start cuti bagi menanti hari bahagia..
bangun pagi ini..kedengaran alunan merdu suara ibu kejut aku bangun dari tidur beberapa kali bermula dari jam 7 pagi dan akhirnya aku bangun pada jam 10.30 pagi..
(ok..jam 10.30 pagi tu u guys can imagine betapa merdunya suara ibu mengejutkan aku bangun tidur

oklah..aku pun dah tak ada idea nak tulis..nnt update lg!!

1 comment:

Cik Benang said...

kempis sebelum silikon, kembang selepas silikon. Mcm tak biasa.