Monday, June 21, 2010

:: SEBULAN HANYA SEKALI ::

Sebulan hanya sekali..
kesian dah aku tgk belog aku nie..
maaflah yer..saya terlalu sibuk kebelakangan dan kedepan kini..

sejak menjak menjadi suri rumah selama setahun..
baru 3 minggu aku dah sakit jantung..
cuaca sungguh tidak menentu..
sekejap cerah sekejap lagi mendung berarak..
hari-hari aku akan jadik kelam kabut menjengah ke tingkap..
bila akak jiran sebelah ni menjerit
" along!!! tolong mama angkat baju..nak hujan"
tapi bila aku jengah tingkap..tak ada pun air hujan yang menitik..
baru nak mula-mula ribut manja..
biasalah aku..tunggu hujan dah merembes baru nak terhegeh-hegeh..
larat ke kak oii..nak keluar masuk angkat baju!!
tapi bagus jugak dapat jiran macam akak sebelah ni..
jeritan sepelaung bagai..umpama siren amaran..
aku ingat memang satu desa latania ni boleh dengar..

Sebenanrnya banyak benda nak cerita..
tapi cerita yng banyak akan jadi tidak menarik dan begitu bosan andai tiada pengolahan yang ceria..

baiklah hingga setakat ini..
bulan depan saya update lagi yer..hahhah

1 comment:

Benang Emas said...

sedeyhlah u ols ni.
Igtkan lupa password td.
:P

Tak sabar nak jumpa u ols kat kenduri Jojo!

*mode: Diet