Tuesday, February 24, 2009

:: LEBIH KUAH DR SUDU ::





:: LEBIH KUAH DR SUDU >> Tol ke peribahasa aku nie?

aku sebnrnya lama dah nak post entry nie..tp dek kerana kengkangan masa + gambar x transfer lg dan pelbagai msalah yg melanda senario hidup aku >> sebenanrnya aku dah telupa.... maka lambatlah aku masuk kan cerita nie utk dikongsi bersama..

hmph..dr mana ptt aku mula yer??
ok..awal feb arituh..azam ajak aku tgk geng unit diorg lawan futsal..owh aku begitu bersemangat...rs begitu teruja umpama aku nie akan menyokong manchester united...
diorg lawan futsal hari sabtu..hari jumaat ptg lepas keje aku ditemani abg man >> naseb baik abg man ada gi ronda semua shopping complex utk nak cari baju yg sesuai...beselar pompuan..ada jer nak gi mane2 mesti nak ada baju baru..

dr stat kul 5.30 smpai kui 9.30 mlm..pnat aku cr baju yg sesuai dan bertepatan dgn harga..sbb aku xnak lar beli yg mahal sgt..sbb aku tau aku akan pkai skali jer..
tema warna hitam..pelik aku..slalu byk jer baju yg sporty kaler itam..tp kali nie mak aih...akhirnya..baju xde..cuma aku decide pkai t-shirt hitam lama..n aku cuma beli kasut baru..sbb aku xnak pkai sport shoes..kasut yg aku beli lebey sntai tapi still menerapkan corak kesukanan..time kaseh ye abg man krana sntiasa teman intan..

esoknya..mak aih..aku sgt bersemangat..
diorg apetah lg mmg sangat bersemangat..
tapi nak wat cner adat perlawanan..kalah menang tuh beselar..
diorg kalah tp xpe.."APA YG PENTING..KERJASAMA">> sila nyanyi ikut versi
wonderpet


hmph..laen kali korg lawan lagi saya akan bwk seluruh warga unisel utk menyokong JAGENDAS FC!!! ntahlah aku pon x tau pe maksud nama grup diorg nie..yg penting aku sbgai pnyokong dahw at yg terbaik..sambil menjerit2 diluar pagar dgn suara yg perlahan..go jagendas..go...malu siol nak jerit kuat2..org laki rmai..

diorg pkai baju simple jer..xde pon pkai jersey ke bagai..aku plak yg beria..
xpe lar smangat tuh yg penting..

p/s : tu baru nak sokong..kalo aku yg maen..aku x tau lar pe nak jadik

1 comment:

Anonymous said...

punca kekalahan adalah ali mamak..hoyeah..