Wednesday, February 25, 2009

:: KAMU..Kamu..kamu...pergilah jauh::

hai..kamu semua silalah melangkah jauh..
oh..kamu semua wahai masalah sila lah melangkah terus tinggalkan sayer yer..

penat!!..
tp bila kau pikir balek..rmai lagi yg ada masalah lgi berat dr aku..
tp ntah lar lately masalah yg dtg bertimpa..timpa
smpai aku muak..jelak..

satu2 persatu dtg..
blom selesai yg nie..ada lg yg laen..
blom habes yg nie..yg nie dtg menghimpit..
ditambah plak dgn mereka yg suka nak memaksa..
owh sesungguhnya aku manusia yg sgt benci dgn paksaan..

emosi aku sntiasa berubah..
mungkinkah PMS? mungkin juga..
atau mungkin aku mngalami masalah jiwa..
mungkin juga..
atau mungkin masalah spiritual gngguan halus..argh..takut..

owh tidak..aku harap segala perubahan emosi ini adalah disebabkan segala bnda yg dtg menghimpit..
tolonglah sesaper yg bole menceriakan saya..
yer saya tau kamu mmg boleh menceriakan saya..
tp ntah kenapa..sy x dpt nak capai kamu..
kita rapat tapi antara kita ada dinding batu..
owh apekah yg aku melalut..

owh ye kamu..
silalah kehadapan..
kamu antara sejuta yg mampu buat saya ketawa..
yer saya mmg suka ketawa..sy nmpak ceria..
tp kamu mampu buat saya ceria dan ketawa semahunya..
ketawa tp kamu juga pernah buat saya mengalirkan air mata..

kalau kamu baca..
saya tau kamu tau ini adalah kamu..
yer kamu yg saya maksudkan..
yg sntiasa buat saya ketawa..


p/s : owh saya sering dilanda jiwa kacau

3 comments:

Anonymous said...

ApEkAH!!!

NuVo!! said...

ApEkaH!!!PeRlUkE BegiNI...

jiji najiy said...

a'aa...
de award tau
nnt amek yea
ngeeeehh~