Monday, October 5, 2009

:: kusut dan kelibut ::

aku harap..aku masih lagi berada di pagi satu syawal..
atau mungkin di ptg 2 sywal..
atau paling2 busuk pun minggu pertama sywal dimana aku dipenuhi dgn senda gurau tanpa ada sedikit pun penat lelah..mahupun kekelibutan..

maaflah..
blog ini lama terbiar sepi..
dan atas rs kesedaran dan selepas ditegur oleh orang itu (harap kamu bacalah~sebelum kamu dibacakan)
maka aku terus mengupdate blog ini..

seminggu setelah aku bergumbira bersama sanak saudara...akhirnya pulang semula ke shah alam..
aku sedar begitu byk yg mnanti..timbunan kerja..assgnmnt..dan aish...


org itu berkata :
"kamu bukannya ada anak yg perlu disusukan.."

owh..nasib sy x perlu susukan sesiapa buat ms skrg..(haha~)

trlalu byk yg perlu difikirkan.
dgn yg itu...dgn kerja..dgn kawen..dgn yg sana..dgn yg sini..
terlalu byk..

akhirnya..aku hnya mmpu tersenyum sumbing seraya berkata :
"padan muka aku!!!"


:~gamba tiada kene mengena dgn tajuk yg dipaparkan mahupun entri yg dihasilkan~:

3 comments:

Gina said...

perli nampak ? chaitttt

Cik Benang said...

cantik gambar ko ni nyah oii...
kawen nanti sure gempak!
sorry la x dpt gi...
sedeh.

Berlian yg Ceria~ said...

mamato ko x dpt gi ke?
adoi yay..sedey aku..
xpelar..nnt kitorg wat video call atas pelamin kat ko yer..

haahhha..sabil tepung tawar smbil wat video call...superb!! can imagine dat!!*senget