Thursday, October 29, 2009

:: SEMUT @ smakin menginjak usia?? ::

SALAM SEMUA..
few days telah dpt dikenal pasti sesuatu yg pelik telah berlaku keatas diri aku..
ya..!! aku x pasti apakah puncanya..
mungkinkah??

aku mgalami situasi dimana..aku baru diberi penjelasan..tp x smpai 3 min aku dah lupa..

cth 1:

aku : sham ape beza antara ***** dgn ****?

sham : owh..bnda tuh...bla..bla..bla

aku : owh...paham2..

tp..x smpai 3 min..lepas abes kol sham..aku lupe balik...hah? ape sham ckp td?

adoi..kronik..ape mslhnye nie..


situasi 2..adalah..
aku lupa mane aku letak brg..sdgkn ms tuh aku tgh pegang brg tuh...


cth 2 (di kedai vcd)

setelah beberapa tapak melangkah keluar dr kedai vcd...

aku : eh..uncle..aiyoo..mane dvd i td? pnat i dah jln smpai sana dah..u x bg dvd i
nasib i ingat..kalo x sia2 je byr..(hish..smbil muncung tunjuk rs protes)

uncle : hah dvd? aiyo..adik manis...tu kat tgn tu bkn dvd td ke?

sentap!!..smbil mintak maap..dan trus blah wat2 x paham..


aku x pasti ape msalah aku..
mungkinkah ini kerana aku trlalu byk bnda difikiran..
faktor umur? tidak mungkin..
mkn semut ? hmph..entahlah tp org kata ,
jgn mkn semut,nnt cepat lupa (org tua2, 1998)


musykil...

3 comments:

Unknown said...

hahaha..bertambah hebat berangan skang..smpi dh tahap pelupa cmtu..hehe..

krg kan pikir tue..lakukan satu task je dlm satu masa..kalau dh multitasking cmtu la jadinya..

beli brg..berckap..plus berangan..hehehe..

Pakej khas yg utk bulan 3 sahaja..hahaha

Cik Benang said...

statement adek manes tu, adakah hiasan tambahan semata? @ benar2 berlaku?
Hehehehe...

Berlian yg Ceria~ said...

Mr Toyo : tulah..byk sgt pikir...smpai x tau nk pikir mana satu

cik benang : hahhahah...adek manis tuh hnyalah penyedap rasa sahaja..
*musykil..cmner ko bole tau?