Thursday, November 19, 2009

:: Habislah kau si bulat!! ::

DEM!! few days aku selalu rasa nak mengunyah..
sampai ada kereta lalu sebelah pon aku rasa nak kunyah (ok, aku tipu)

Tapi betul2 nie, serius..tiada yang lebih serius melainkan yang serius belaka..
yer..aku tau aku susah nak serius..tp betul kali ni aku serius
(sudah lar dengan word serius itu..)

aku few days, selalu dan cepat berasa lapar..
2,3 jam usai sudah aku melaksanakan tanggungjawab untuk memberi tenaga kepada tubuh badan..aku masih kebulur..
sentiasa makan..makan..makan..dan makan lagi..

Mungkinkah kerana aku kini gembira demi meniti hari-hari bahagia (mungkin..ini kita boleh lihat dari sudut cerah)


sampaikan satu tahap aku boleh dengar satu suara berbisik di telinga
" habislah kau bulat..jangan kau mimpi badan dambaan seperti Hanis Zalikha kalau kau melantak macam esok kau dah tak lalu makan"

Saper Hanis Zalikha? DEM korg tak kenal budak hot camtuh..google Hanis Zalikha sekarang..dan kepada yang gugurl (comel sgt gugurl) pasti akan sentiasa mengharapkan kaki seruncing dia..
(Hanis Zalikha, sila terima kasih kepada aku kerana telah mempromote kamu biarpun maklum kamu sememangnya bintang)

Aku tak pasti masalah penghadaman aku yang sentiasa mengharapkan sesuatu untuk dimakan..

Selalu sebelum tidur aku akan menyimpan niat..
"ok..esok kita start diet demi menjelang hari bahagia"

esoknya aku pasrah bila ternampak makaroni goreng restoran sidah..sampai terbayang kerang dalam makaroni menari memanggil untuk dimakan..

mungkinkah nyamuk dalam rumah aku ini juga mengalami sindrom asyik lapar seperti aku..sebab daripada tadi begitu gigih menghisap darah aku yang manis ini..
(siot kau nyamuk..sumpah lepas aku habis tulis belog ini aku spray kau guna fumakila)

Sekian sahajalah entri aku kali ini..moga kita berjumpa di entri yang akan datang..

p/s : tiba-tiba teringat kacang kuda (sila sebut "kacang kudee" gigi bawah kedepan kan sikit macam kak anje buat kat aku tadi : maaflah tiada gambar sebagai contoh)



:: sumpah memang gedik gambar ni :: -jangan selalu main sumpah nanti kena panah petir

1 comment:

Cik Benang said...

Aku ada gak follow belog dia (Hanis Zalikha). Best jugak.
;))