Monday, July 12, 2010

:: Sudah jadi seperti asal ::

Salam..
keadaan semakin kembali seperti biasa..dimana saya kini sudah mula mengantuk sebelum pukul 12 dan tak perlu nak kunci alarm clock pukul 2.30 pagi untuk hanya untuk menonton orang mengejar bola..

Ok, Marilah kawan-kawan dengar saya bercerita ok!!
last 2 weeks, husband cinta hati saya telah ditimpa satu kemalangan..
dimana dia telah dilanggar oleh sebuah gen2 kaler merah+oren (oleh kerana itu, setiap kali nampak gen2 kaler merah+oren rasa macam nak toreh2 dan calarkan~begitu emosi!)..dan kaki kanan (femur) patah dan kini dia semakin stabil berada dirumah bersama saya..
tiada sepatah perkataan yang mampu saya luahkan ketika itu..namun saya masih bersyukur kerana saya hanya diduga dengan dugaan yang kecil dan sangat bersyukur kerana "pelengkap hidup" saya itu masih lagi diberi peluang untuk menyayangi saya..
~euw..begitu touching sekali cerita saya~


(kasihan~kaki kena bungkus..jadi besar macam robot)

Itu sudah berlalu..
dan keadaan itu memberi hikmah kerana kami dapat meluangkan masa together-gether dirumah bermanja-manja extra (~auwww!!) dan menonton cawan dunia bersama-sama..
dan semalam..dengan penuh perasaan bangganya suami saya sebab spain menang dan memang tak masuk akal bila dia mula melonjak-lonjak atas katil..(hairan dan musykil..hurm tak sakit pulak yer kaki tu semalam..)


(yeahh..kita menang!! ~suka sangat lah kamu Torres!!: nasib comel)

semenjak England pasukan bucuk-bucuk masham yang saya sokong telah balik dengan awal..maka saya dengan rasminya telah menyertai kumpulan lalang..dan telah menjadi lalang yang ditiup angin ribut taufan..sekejap sokong group itu..dan kemudian sokong group yang itu pulak..tidak mengapa..saya redha..

(malu-malu, kuku malu..cepat tutup muka dengan baju!!kita menang ehh..kalah)

itulah..rasa sangat seronok kerana dapat menghabiskan masa dirumah menonton bola bersama suami yang patah kaki (hah!!) dan mungkin cawan dunia 4 tahun lagi akan ada tambahan ahli keluarga yang akan sama-sama melonjak dan menjerit GOLL!!!! hahahahaha~

dan kini keadaan telah menjadi seperti biasa..dimana channel tv tidak berada di channel 805 mahupun tengok jadual cawan dunia di 810..channel tv sentiasa berada di saluran 106 (~tee..hehee)

baiklah..saya mahu turut serta suami yang sedang enak diulit mimpi..
something to share..
ini mungkin tidak elok untuk tatapan budak bawah umur..
sila bukak beg duit dan tengok ic..kot-kot tetiba belum cukup umur..~tehehehehe
adios!!


untuk elak kejadian yang tidak diingini-isteri sila jangan pakai panties corak bola masa musim cawan dunia..kot-kot suami luar sedar..tehehehe

2 comments:

Cik Benang said...

dah OK ke laki ko u ols. Sedikit ujian untuk u ols sebagai isteri. :P so sweet.

Berlian yg Ceria~ said...

cik benang..
sudah stabil..tapi masih memerlukan tongkt @ topang (entah pe nama benda tuh) utk berjalan dlm ms 6 weeks..so pas 6 weeks baru leh jln w-out bnda alaha tuh..

tulah..aku telah mgharungi dugaan itu setakat ini dgn penuh jaya...hahahah..