Tuesday, March 3, 2009

:: DISKUSI WANITA >> oh lelaki ::

DISKUSI WANITA OH LELAKI!!!

Owh..beberapa hari lalu aku dapat panggilan dr seorg kwn baek..
beselar wanita..suka berkongsi suka dan duka..
dia>> merujuk pada kawan aku td, mngalami msalah jiwa..
rapat dgn seseorg..mula tersuka+terjatuh chenta..aduh..
tp x pasti "org tuh" suka x kat dia..

uish..rumit tol bnda nie..susah nak ckp yer..
aku pon bkanlah hebat sgt..dr panggilan telefon kitorg online dan dia bercerita satu persatu..

lelaki..susah kita nak tafsir..
lelaki..kita tau spesis yg ego..dan mmg susah nak mengaku..
sumtimes lelaki spesis yg suka bergurau dan maen2 dengan benda2 camnie..
ohh..lelaki!!

berbalik pada si dia..
bila aku dgr..hmph nmpak cam lelaki tu pon suka kat dia..
tp ntahlah..yer saye pnah mgalami keadaan seperti ini..owh itu suatu masa dulu..
inchek muhammad nur azam .. ini cerita dahulu yer..nnt x pasal2 meletus perang dunia ke-3

so..ape yg kitorg leh wat kitorg search internet cari lah yg berkaitan..so ini antara yg kita jumpa....

3 cara pantas untuk mengetahui isi hati lelaki:

1. lelaki akan merasa gelisah bila berhadapan atau berjumpa dengan wanita yang disukai

2. lelaki akan merenung @ cuba mendekatkan diri (berdiri dengan jarak yang rapat sambil merenung wanita) wanita yang disukai

3. Lelaki akan cuba untuk berlagak poyo dan tahu semua benda dihadapan wanita yg disukai..

ok cukuplah ke3 tips itu..dan aku telah membuat kesimpulan...

1. lelaki akan merasa gelisah>> lelaki nie kdg2 dgn org yg dia x suka pon dia gelisah

2. merenung @ cuba dekatkan diri >> ada jer lelaki yg suka tenung mata org laen tp bukan atas dasar suka..sbb mmg perangai dia camtuh..

3. berlagak poyo n tahu semua benda>> org lelaki mmg poyo n berlagak tau..kalo dah lelaki mmg ada simptom tuh..

so..lelaki...ntahlah susah aku nak tafsirkan..org laki nie kan ego..suka tp cover!!

apa kata anda wahai kaum adam diluar sana..??

owh ya..saya bukanlah anti lelaki..si dia tetap dihati..dan saya ada ayah+abg long+adik lelaki yg juga sentiasa menemani..

5 comments:

Unknown said...

bile aku suka 1 gurl aku akan..
1. tnye dia single lagi ke tak..samada directly or berkias2..
2. tnye dia suka laki cmne..
3. tnye ttg perhubungan dia lepas..saja nk tahu..
4. try utk selami hati dia..tnye apa yg prob dia..bagi nasihat..and start mmbebel la..(^__^)
5. aku akan buat dia hepi, gembira, marah, sedih, cemburu..aku nk tgk reaksi dia dlm semua emosi..

tue je kot..(^__^)

Berlian yg Ceria~ said...

ah..lelaki mmg poyo..

nak kontrol macho..
y dun u juz go n say to dat gurl...

:: saya suka awak ::

xyah lah susah2 nak interbiu

Sha Syalizz said...

kadang2 lelaki ni... bila dah suka kat kita... takut + malu + lembab lah pulak... takkan nak kita start dulu... nape? takut di'reject'? up to her lah... she's got the RIGHT wut? tu risiko yg terpaksa u guyz take!! tak salah bila kite TRY & ERROR... tapi, jgnlah bila dah kena reject, korang lak balas dendam kat gurl tu... tu mmg 1,1 nyer sifat yg EGO, KEJAM, dan PENAKUT!!

huh! ok tak...?? ;-)

Berlian yg Ceria~ said...

kak sha..
~ ko nie balas dndam ke aper..bkan maen bombastic lagi ayat tuh..

~ biler nak serang poison aivy tuh?? serang......kasi bakar rumah hijau tuh

NuVo!! said...
This comment has been removed by the author.