Friday, April 3, 2009

:: owh aku sepatutnya sudah tidur ::


GOSH!!!
aku sepatutnya perlu tidur..jam sudah menunjukkan angka 10 mlm..
uhu~ cm lawak baru kui 10 dah lar ujung minggu..
tp ujung minggu nie laen..kerana aku punya aktiviti berbeza..

emph..pernah x korg mengalami situasi dimana:

1. jiwa meronta utk pergi tapi dlm satu masa rs.."owh..perlu ke aku pergi?"
~dan kesudahannya aku pergi tp rs cm haish~

2. jiwa memberontak utk berkata2 tp dlm satu ms rs "owh..biarlah rahsia.."
~ dan kesudahannya tiada~

3. jiwa memberontak utk tidak mahu buat sesuatu tp dlm satu ms "xpelah..bukan selalu"
~ dan kesudahannya aku buntu~


sudah!! sudah!!
aku perlu rehat yg secukupnya kerana esok dan hari2 berikutnya aku perlu ada cukup tenaga dan pertahanan bdn dr segi mental dan fizikal..

owh..yer kini aku berdebar..
~ADUHAI...SENGAL!!!!!!!

4 comments:

Unknown said...

ntah..sengal..hehehe..bile nk bagi surat?..;P

Berlian yg Ceria~ said...

alah..x jmpa lar suwat tuh...

Nor Liyana Sana'a said...

wajib eh tido awl..
hmmm.....janji bgn pon awl..ehehehehhe

NuVo!! said...

tido lewat ke awal ke..yg penting bgn awal ke x...lalalalala