Tuesday, April 21, 2009

:: PISCES mmg pelik!!! ::

owh..beberapa hari yg begitu memenatkan..
tp itulah pengalaman..
at least..aku tidak menjadi buta dan dungu dlm hal2 yang begitu..
urusan kerja maseh byk..tp aku maseh termangu-mangu..
kesihatan diri amatlah tidak memuaskan..
sakit tekak ditambah dengan pening..dan segala mcm hal..punca drpd mungkin masalah jiwa mahupun kerja..

owh ya..aku telah berikrar..
x mungkin aku akan berkata selagi belum mndapat apa2..
owh apekah yang aku cuba andaikan???
maaflah..sila bersihkan status saya..

ada org kata pisces nie pelik..
sntiasa memikirkan bnda yg x ptt..
sntiasa fikir yg negatif..
sntiasa smua lah..

alah..susah btol nak bkata2 dlm blog nie..
sbb slalu dibaca oleh pelik aku..
perlu ke org tua pon nak tau psl kesah idop aku?

xpelah..yang penting aku tau beberapa ayat yg beberapa org leh paham..
tp org laen x brapa nak paham..

1 comment:

Phariczh Hashim said...

salam...

miss intan jemput lawat ke blog sayerr..

http://gelombangsiswa-fariss.blogspot.com/

-fariss =)-