Thursday, May 7, 2009

~JIN SUNWAY~


Hmph..ya aku x perlu untuk mengeluh..
kerana akhirnya semua telah selesai dan sempurna..

yawn~
haish ngantuknya..skrg jam menunjukkan ke angka 4 pg..
pulun abes siapkan smuanya..dan lepas nie aku mampu tidur dengan senyuman meleret ke telinga..

habes smua keje..barulah aku bole bukak dan baca blog dgn penuh yakin..
mcm2 dugaan nak siapkan keje2 nie..sabar-sabar..

aku x tau ape yg mrasuk aku siang td..
balek keje dgn tidak semena-mena mcm biasa lah kan..abg man teman, aku trus ke sunway..
xde niat ape2 pon nak beli..sajer jalan2..cuci mata..

smpai kat sunwy..trus masuk jusco..entah knapa mcm ada magnet kitorg trus ke bahagian kasut..
walhal aku xde niat pon..cuma ye lah cuci mata..

yay~ entah kenapa aku jadik meroyan petang td..
sekali 5 pasang kasut aku beli!!!
aku ingat sunway nie ada bela jin lar..
jin tu lah yg telah mghasut aku untuk membeli 5 pasang kasut dengan tidak semena-mena..

abg man..cuma geleng kepala..
ayat biasa dia:
a.man : lepas nie lapar makan kasut yer..

>> owh kalo lah bole..

smpai skrg nie aku maseh berpikir kenapa aku beli 5 pasang kasut tuh td dgn sekaligus??

biarlah..yg penting kita enjoy!!!!
duit banyak tp kalo sedey jer nak watpe..ye x? (sebenarnya ayat cover)

hidup aku skrg nie..
dalam keadaan stabil..minggu lepas mungkin mgalami satu tekanan yg mgkin ditahap agak tinggi...tp smuanya dah kembali kepada normal..

ya..keadaan tenang mungkin disebabkan kepuasan td..

owh 2,3 ari nie aku akan mnjadi sgt2 sibuk..
dengan persediaan ***********
LI visit..

dah lar..aku malas dah nak menulis..

selamat malam (eh ada suara plak..PAGI!!!)

sELAMAT pAGI KASUT..
~tidur dengan senyuman

4 comments:

Sha Syalizz said...

ciss!! kau tu salu... dah beli bwk balik.. baru nak citer!! berapa RM sepasang??? giler aahhhh... lepas ni aku masak tomyam kasut utk ko!! (jeles ni... nak gaaaaakkkk!!)

Phariczh Hashim said...

fuyooo..5 pasang kasut ka?? ehee..
miss nie de d latest updates..jmput ziarah blog sayerr d http://gelombangsiswa-fariss.blogspot.com/

tq..

NuVo!! said...

mmg byk jin kat sana..jin firaun..hehehehe

sangai biru said...

hurm..kdg2 time lpr2 teringin nk mkn kasut msk merah,sup kasut,kasut 3 rs,kasut msk stim...pergh..mst lynnnn