Tuesday, May 5, 2009

:: SEDETIK DENGAN SERIBU PERISTIWA ::






ok..2 pg..
aku terjaga dr mimpi..
entah kenapa mata x mahu untuk kembali semula seperti tadi..
dgn jaya dan pantas aku teruskan kerja-kerja menanda kertas..
kusut melihat tulisan yg kusut..
laju pandangan beralih ke arah blog yang lama sepi terbiar kaku tanpa sebarang entri terbaru..

bukan ketandusan cerita.
~nah hanya dalam seminggu..segala peristiwa yang berlaku umpama sebuah kesah..
owh..aku menarik nafas lega..
sekretariat + exam dah smpai ke penghujung noktah..

untuk menjadi sebuah cerita~
x perlukan masa yang lama
mungkin hanya perlukan beberapa hari..
ianya akan menjadi sebuah cerita yang kemudiannya memberi kesan dan impak..
mungkin tidak begitu kuat..
tapi memadailah jika aku katakan seperti gegaran gempa bumi..
yang hanya sekejap..tp cukup memberi kesan kepada yang menerima..

pandangan mata beralih semula ke lambakan kerja..
aku harus gagahi untuk segera melangsaikan semua..
mungkin entri ini berakhir disini..
meninggalkan suatu perkara yang maseh tidak pasti..

~ADIOS

2 comments:

Gina said...

cik Intan..mana aci..dapat gambar dulu..mana dapat nie ?

Berlian yg Ceria~ said...

aku amek dr sahrule lar kak..