Sunday, July 26, 2009

:: sila beri tajuk untuk entri ini::



D.A.M.N
aku dilanda kebusanan tahap cipan lantaran ketiadaan org2 disekeliling..
sheep!!!

aku pandang dinding, tgk siling, pandang kiiri dan kanan..
akhirnya aku tertiarap didepan tv smbil menonton jgn lupa lirik..
"sy yakin betol!!! sy kunci lirik ini!!!"
rs kebusanan terisi sedikit sbb aku dpt berkaraoke bersama2 peserta..

aish..badan rs nak demam nie..
risau aku..lantaran sekarang ni selsema babi semmakin menular..
"tu lah kau babi..x byk mkn vitamin c, tgk dah kene sesema...org laen jugak yg jadik mangsa.."

entah kenapa tetiba aku menyanyi lagu angin bayu feminin tuh.
lagu yg kru pnah nyanyi dulu..gila jambu btol kru nyanyi lagu tuh..
teringat aku kumpulan feminin yg rambut pendek dan berseluar kembang berjoget goyang2 kaki sambil menyanyi..

dengan x semena-mena aku tepikir pasal as dan posh..
ada psamaan diorg nie..
as dulu ada feminin..kawen dgn pemain bola,
posh dulu ada spce gurl, kawen dengan si bekam..

hmph..kebetulan ada persamaan, mungkin berbeza dr segi ukuran bdn skrg antara mereka, posh umpama rangka dan as skrg umpama termakan serbuk penaik..sheep!!
dan satu lg yg membezakan adalah posh dan si bekam x masuk pertandingan tari menari "one heart dance together"~ hahah buduh dan huduh..

sudahlah..
aku dah kusut seraya masai..

No comments: