Wednesday, August 5, 2009

:semua yg berlaku..biarkan ianya berlalu:

Owh..
dah lama xupdate blog..
mungkin terlalu bz (bzkah aku?), atau lantaran mungkin kekurangan idea dan cerita yg boleh dikongsi bersama..
sumone said "mengarut jer blog2 nie..ape ntah luahan prasaan lar"

blog..hanyalah skadar satu perkara suka-suka menikut peredaran semasa..

ok..btapa byknyer perkara dan peristiwa..
aku smakin kaku untuk menulis..mgkin kerana makin byk bnda yg aku simpan dan tidak mahu dan rasa tidak perlu untuk dikongsi bersama..

Times goes by,by and by..
there were good times and there were bad times..

2009 mnjanjikan begitu byk perubahan..
perubahan besar yg akan dilalui utk mlgkapkan diri..
perubahan fasa diri yg akan aku tempuh..
dan sekarang aku sibuk untuk persediaan kearah itu..

persediaan diri dr segi fizikal..
tapi dari segi mental..masih ditakuk yg lama..

org luar menilai..
org luar memerhati dan mendengar..
org luar mennti apa kesudahan..

pcayalah..saya sudah bersedia untuk mghadapi segala kemungknan..



:: selamat...pngantin baru.....

3 comments:

NuVo!! said...

selamat pengatin baru wahai blogger yg kiut...

spe_echless!! said...

oit miss kiut(ker??gurau jerk!!)..terlalu sini plak!!nak leave comment sket!
dah nikah ker??
good news!!hahah..gud luck!!

Berlian yg Ceria~ said...

eeh..en nuvo..blogger nie mmg cute..org yg kat blakang awk tuh pon cute yer..
b..snyum jgn bg nmpak gigi..snyum btol2 sket