Tuesday, January 13, 2009

::kau pergi jua ::

kau pergi jua..
ok itu adalah tajuk lagu..
hmph..

arini aku sedih..
sedih diatas kelalaian aku..
boobers pergi kerana aku..
ntahlar aku x sedar..

penat lar weh
2,3 arini..
hmph..smua kena ajar subjek baru pulak..
aiyoo..xpe..itulah cabaran kan..

pelik..
org kata dia dah tunang?
hmph..aku x dpt nak tafsirkan apa yg aku rasa..
tp sku pon x tau btol ke x..

smalam aku tgk wayang citer they wait..
aiyoo..giler cuak citer antu tuh..
citer yg mengisahkan ttg hungry ghost month..
kepercayaan org cine..

soon...aku akan update ttg movie tuh..
till then daa..aku byk keje..

akuarium..FYP student...kelas...masalh jiwa lg..haish..**sigh**


p/s : aku sering dilanda jiwa kacau

1 comment:

jiji najiy said...

sape tunang??
sabo yea...
tiap dugaan yg dtg pasti ada hikmah disebaliknya...
chewah!!! macam ustazah la pulek
hehehe... x )