Saturday, January 3, 2009

:: semalam ::



Semalam..aku tau..dan aku pasti ianya sudah menjadi kenangan

semalam..
aku sedar dari tido bila aku dengar suara anak kecik berlari2 di belakang rumah aku..
aku tgk jam..owh dah 12.20 tgh ari rupanya..
tanpa menarik selimut lagi..aku terus bangun..
mandi dan seperti biasa..aku online..
bangun pagi terus baca oh bulan..
oh bulan bukanlah laman web yang memaparkan kehidupan di bulan ataupun cara2 untuk naik ke bulan..mahupun cerita tentang org yg pernah naik ke bulan..
oh bulan...merupakan web ttg gosip artis..ya aku tau aku nie mmg mcm mami jarum..
bangun pagi aku terus baca gosip..
antara gosip yang aku baca adalah gosip fahrin dan teman wanita barunya iaitu bukan aku tetapi scha al-yahya (pramugari air asia yang kalut dalam tv tuh )

semalam..
lepas baca gosip aku terus bersiap untuk keluar..
aku keluar dengan azam dengan tujuan untuk menonton wayang
kami menonton wayang di pavilion..

semalam ...
masa kami baru sampai di pavilion..aku ke watson membeli barang..tak perlu aku ceritakan apa yang aku beli sbb xde kena-mengena dengan post aku kali ni
tapi masa kami berjalan..aku terpandang seorg mamat hensem yg pakai baju all blacks dan ada gaya seorg rugby player..
aku sentap..owh habes macho mamat nie..
ya..aku telah curang sedikit dengan azam semalam..dimana ketika aku pegang tangan dia..aku masih lagi boleh tersentap dengan kehenseman mamat rugby td..

sentap lagi..
aku kini makin tersentap..bila mamat tuh makin dekat..YA!!! aku kenal dia..hmph..
AKU TERSENTAP2...dia fahrin ahmad..dia sangat hensem...sebelah dia adalah pramugari air asia yang kalut tuh!!!!
owh betullah gosip yg aku bc di oh bulan td..

semalam..
aku terserempak dengan mereka beberapa kali..
kami tgk wayang cerita bedtime stories..
aku mula dibayangi oleh cerita tahyul itu..
kan bagus kalau jadi kat aku jugak..
hari2 aku akan suruh housemate aku bercerita sebelum aku masuk tidur..
dan salah satu cerita yg aku akan paksa dia cerita adalah..cerita yg mengisahkan percintaan aku dengan fahrin ahmad..
ahahahha..ok..korg xkan paham ayat yg nie sebab korg belum tgk cerita tuh..
jadik tengok bila pas baca post aku nie..

semalam..
balik dr tgk wayang..
aku pegi mandi kat swimming pool kondo azam..
aku mandi smpai lewat malam..
sebernanya aku nak belajar berenang..
dia layan je aku..
akhirnya apa yang aku belajar hanyalah..
pegang tangan dia..
aku timbul dan kaki aku berkipas..seolah2 aku sedang berenang..
xpe..itu satu cubaan yang baik..

semalam..
itulah aktiviti aku..

esok..aku harap dapat melakukan aktiviti yang sama..

ya..sbnrnya post aku lebih banyak kepada fahrin..aku tau

5 comments:

Anonymous said...

bru bace gosip sal dia da tjumpe..
jlz ye dia ngn scha??
hehe

Anonymous said...

faraha...kite pon jeles fahrin ngn minah tu..wpon xde la kite suke sgt dgn fahrin..tp FAHRIN mmg mantaps!!!!saye setuju!!!!

Anonymous said...

eh..saper awek cun nie..yana ke? ke nana?

Anonymous said...

kite yana lar..haishh..haruslah awek cun...

tuanguru_yayah said...

jeleznye..tingin nk tjupe fahrin gak..nk wat2 sawan n then terpelok dpn minah tu..mest bez.haha