Sunday, January 4, 2009

:: kehidupan bermula ::

:: kehidupan bermula ::

kehidupan bermula..
dimana arini stat sem baru..
arini mula susun jadual baru..
mula jumpa student baru..
eh..tp naper student lama je lg yang jumpa aku?

kehidupan bermula..
aku akan mula ajar subjek baru sem ni..
subjek baru tapi student aku yg lama..
maknanya diorg nie dapat kasih sayang aku stiap sem..
terlebih kasih sayang budak2 nie..

hmph...
semalam aktiviti aku jalan2 kat OU..
dengan harapan leh jumpa fahrin lg..tapi xde..
gi OU jalan2..semalam aku beli 4 ekor ikan..
2 ikan laga..2 ikan buntal..
aku letak kat opis..

ikan laga aku nama
fury : kaler merah, cool : kaler biru
ikan buntal
lolo : yg gemok sket. lulu : yg kurus sket..

nama ikan laga azam yg bg, ikan buntal aku yg bg..
ikan buntal tuh pelik sbb berenang kat permukaan jer..
yg fury tuh terlebih aktif..penuh bubble kat tempat dia..
yg cool tuh pemalu sket..

semalam..
aku belajar berenang lg..
aku dah pandai menyelam n berenang anjing kat dlm air
tp smalam aku hampir lemas..
tp berjaya diselamatkan oleh azam..
tp xpe..sket jer..

aku akan berlatih lagi..

p/s : aku nak belajar berenang sbb nnt aku leh berenang sama ngan ikan2 tuh..
boleh?

1 comment:

Anonymous said...

hahaha..
lbh kasih syg kne la lbh mark..
hehe
cool xske tmpt tgl tu..
kck sgt..
bw la dia g swiming pool..
brenang sme2 ngn dia