Wednesday, January 21, 2009

:: senget..senget ::

:: kisah si senget ::

ok, bila aku dah mula tanggalkn jam kat tgn aku = aku dah berkobar2 utk menulis!!

cerita ni jadik 2 ari lepas..
ok..aku keluar dgn azam..
dan spnjang aku keluar aku dpt 2 panggilan dr "senget" (bukan nama sebenar)

FYI, aku dah mual dah dgn si senget nie..
hadoi yay sejak dia dpt no aku..
sejak tuh dia dok cbok msg, kol nak ajak aku lepak sama..

yg paling aku x tahan..msg dia yg berbunyi begini
" weh..jom ar lepak sama.."senget" dgn gf "senget" nie..jom ar "

dia nie ilang akal ke? aku knal dia pon x brapa lama..tetiba ajak aku lepak skali ngan gf dia? sblom tuh cbok kol aku,msg aku meluahkan yg dia ada msalah dgn gf dia lar ape lar..

haish..aku sbnrnya rimas dgn senget nie yg slalu nak paksa aku lepak ngan dia..

ok..cerita ttg 2 ari smlm..
dia kol aku bertalu..aku mls nak angkat..
azam kata :"haa..meh abg jwb "
hadoi yay~ aku dah agak crita nie akan lebey rumit..

bila azam angkat..
senget pon ckp " weh..bf intn yer..jom ar kta lepak skali"

sah!! senget ni mmg kurg kasih syg..
mcm2 lg bnda yg dia ckp smpai azam geram ke tahap yg kronik..
cth : bila azam tnya.."aku kenal ko ke tetiba nak ajak lepak?"

jwpn senget " kta nie kena muhasabah diri, sbgai umat nabi muhd saw kta kena lar....bla2..bla"

aku heran knapa lar dgn si senget nie..

smalam aku dpt tau..bkan aku jer mangsa si senget nie..rupanya org laen pon jadik mangsa paksaan dia utk lepak..

azam mls dah nak lyn dia..trus end call..
tup..tup dia msg..
" aku mintak maap kalo terkasar bahasa..aku sedar aku silap..aku xnak buat salah sesama manusia..aku janji xkan ganggu korg berdua "

hadoi yay~ pening aku layan si senget nie..

p/s : td aku nmpak dia kat kedai kayu manis..alamak!!! nasib ada a.man

3 comments:

Josh said...

Aik? sensasi citer nih. Naper tak pernah bagitau pun? heheeh (menyibuk).

Kaaaaan, nasib baik ada a.man. Kotak limau pun dia boleh tolong angkut. Kaaaan? hahaha

Berlian yg Ceria~ said...

hahahaha...
kaaannnn..naseb baek ada a.man..
kalo x..x larat nak angkat kotak limau naek atas

hahahah

akukanbaik said...

senget tu mmg senget
aku rasa otak dia mengalami pembengkakan di bahagaian cerebelum la...