Saturday, January 17, 2009

:: SABTU @ SATURDAY ::




hmph..arini sabtu..

spatutnya plan nak wat ayam panggang..tp sbb aku mrajuk!!
hmph!!! xyah..cancel plan tuh..

bgn pg td...
(itu pun setelah disms oleh pn ainil yg tinggal di bilik tgkat bwh umah dan setelah di telefon oleh a.man)

haish..mlm td ntah kui baper aku tertido depan laptop..

siap2 trus gi klinik gigi depan unisel..
tp cam x puas ati sgt sbb dr tuh wat cam x ikhlas je...

balek dr klinik..trus gi SPA ORKED kat jln kristal...
usshhhhh..best..saat2 tgh tension pastuh ada org cuci rambut ngan massage..
hilang rs stress aku..

perempuan..perempuan..
stress sket gi spa..stress sket gi shopping..
patutlar duit aku cepat sgt surut..

mkn kat khulafah..ngan rambut baru..
trus gi tgk wayang kat jusco..citer maut..
alamak..x syok ar citer dia..
patut wat drama jer jln citer camtuh..
aku leh bg 2 stars jer..
mmg x syok..

p/s : duit byk maner pun tp cepat sgt surut...hmph..musykil..musykil

6 comments:

Anonymous said...

cntik rmbut bru..huhu

jiji najiy said...

bak kate pak ngah....
haa satu rambut akan dibelah tujuh..
hekhek... x )

erm g x gather family mac nih??
mersing!!!!here i come

Berlian yg Ceria~ said...

ARGH TIDAK!!!!

gi ar family gathering mac nie..

jom kta gi rmai2..

apply cuti lama sket

jiji najiy said...

erm a'an kawen time awl2 cuti skul tu then
family day tu dlm mgu las2 cuti tu
jomla...


erm GOSIP nih...
haa name pak ude xde dlm list
haa...xtau

Berlian yg Ceria~ said...

weh..ape tetiba aku kawen awl cuti skul plak..pndai jer...

huh? nama pak uda x msuk dlm list..yg laen ada lar..

haish..sian pak uda..
nak wat cner..pnganjur xnak..kta xleh wat per...

akukanbaik said...

amboi makan dlm tu komen no 2 tu
hahahahaha