Sunday, March 22, 2009

:: FAMILY DAY 1 ::

owh ini hanyalah intro.. full story maseh gagal utk ditulis.. lantaran maseh tiada idea+mood+masa ditambah dgn kekurangan gambar ini bukanlah family day utk mane2 company.. ini adalah family day kami.. family aku sebelah ayah.. ya betul..mereka mmg sgt happening.. x caya..tggu next update.. ni x smua family yg dpt join.. kalau semua aku x tau lah aku rs tumbang semua pokok kelapa yg ada.. gambar maseh lg dipegang oleh ajk gambar.. anyway..hnya 2-3 gambr je yg aku masukkan.. see ya!! jgn terlepas update entry family day 2!! :: owh adek lelaki saya terlindung disebalik abg long ::

5 comments:

jiji najiy said...

pic 1 : wahh... ayhku disitu

pic 2 : balingan k.niza tym tu scorer tuh.. tub2 2nd tym kecundang.... fuyh dasyat

NuVo!! said...

HARI SUKAN KAT SEKOLAH BIASANYA RUMAH BIRU SELALU KALAH..

anazurul said...
This comment has been removed by the author.
anazurul said...

best...........2 .. ala buat la utk kls kt lak ...kat PD ke huhuhu kan best......

BeLLe NaBiLaH said...

u've been tag cak..g jwb