Tuesday, March 31, 2009

:: RAMBUT DaN iSunye >> ape kejadahnya!!

Entah kenapa aku tak mampu nak melelapkan mata..
owh mungkin kerana penangan nescafe restoran upin dan ipin td..
ataupun mungkin kerana penangan sebiji dari segugus anggur yg diterima kak sha td..
>> kak sha dpt segugus anggur tanda chenta..owh..romantik..kalo dato' K dan siti terkenal dengan strawberi coklat..mungkin "dia"(merujuk kepada mamat yg nak ngorat kak sha) nak wat benda baru..segugus anggur bersama sebakul buah..

owh..aku sudah hilang destinasi dan arah..
ok..isu rambut..
aku xleh tido dan dgn x sgaja..aku telah memikirkan style rambut utk azam supaya dia nampak lebih stylo..
haa!! yer!! pelik..
mungkin sbb rambut dia dah pnjang..tp perlu ke aku memikirkan isu yg berat di malam hari nie..

well.. tetiba aku terkenang dan teringat beberapa gaya rambut lelaki terkini..aku xleh tahan adalah rambut rebonding cam rambut ala2 salah sorg ahli newboyz..saper yer nama dia..
maaflah andai ada sesaper atau mana2 lelaki yg wat rebonding tuh..
tahukah anda?
rambut rebonding yg selalu kaum lelaki wat tuh nmpak buruk..x natural..kejung..keras..diorg yg wat rambut cnie aku rs dah kena tipu ngan amoi salun lah..mgkin amoi tuh akan ckp cmnie..

amoi * : haiyaa..ini fesyen manyak lawa..rambut lurus bangun tido xyah sikat..awek
manyak suka

owh amoi..(what da f***)..aku yg wanita memboikot terus lelaki berambut rebonding..sbb korg tau x nmpak cner? nmpak cam budak sek menengah guna duit raya wat rambut..burok tau x..burok..

aku pon x paham..nmpak cute ke biler rambut melekat kat pipi n bergerak serata bila ditiup angin..
aku maseh boleh menerima rambut yazid (AF7) biarpon sumtimes aku rs cm tocang rambut dia bg kemas..

ntahlah..yer rambut aku pon bukanlah cantek..aku pasti..tp aku bersyukur n x perlu kejangkan rambut dan berlagak poyo menjadi duta rejoice!!

mungkin org2 yg hilang arah dlm arena fesyen rambut nie akan berkata..
"i dont give shit bout what people think bout me and that would include my hair".

pompuan yg wat rebonding aku x kesah..tp tiba lelaki yg wat..adoi..

hmph..penat+lelah aku memikirkan isu rambut nie..


:: duit raya sila simpan,xyah pergi wat rebonding yer::



p/s : dulu newboyz top giler smpai kwn2 aku lekat gambar tomok dlm kotak pensel.

9 comments:

linda aka konda said...

hehe..mungkin benar..agak burok rambot lelaki rebond..but lagi aku lg xbley bla kalo lelaki simpan side burn panjang2..aduhai..dah macam peterpan dah aku tgk..huhu..bukan peterpan yg kat indon tuh., peterpan yg ley terbang tuh..heheh..bkn taste aku kot..hahaha..

owh btw, u try check this song :
http://www.youtube.com/watch?v=5-EZtDlwPKw

to me 'HE' totally different than before..hahak..n he have my vote u knoe..uuuuuuuu..n for sure not becoz of not-so-hensome rambut..but i think, he's really grow up..n performs well

Berlian yg Ceria~ said...

linda..ko peminat newboyz ke?
alamak...

fesyen sideburn tuh pon aku xleh blah..dah nmpak cam mamak jual roti canai jer aku tgk..

linda aka konda said...

correction, not newboyz la dear...
tomok in OIAM..
kalo tomok yg lagu sejarah mungkin berulang tuh..
mintak maap la..itu dikatogori sbg sengaw..heh :)

afta aku tgk oaim, just think that he's a new born of tomok..that all..
improvement rite..

Berlian yg Ceria~ said...

botak kan je..senang gitu...
x yah sikat..jirus air terus je laju jatuh ke bwh...kutu pun x leh nak camping...hihihihi

dyan_sanaa said...

saya pon tak setuju kalu lelaki wat teknik rebonding..apa tah lagi lelaki kan maskulin..kalu dia pandai gayakan rambut walaupon kerinting mesti hensem lagi gitu...
dont forget follow my blog okei

ehehehhehe

Unknown said...

ala..janji ada rambut..kalo dah tetiba ada 'pulau' payah plak..hehehe...

abg nk rambut pnjg balik..hopefully leh bela smpi bahu..lama mengidam rambut panjang..hehehe

p/s:laki pakai cekak nampak maskulin tak? hehehe..

Berlian yg Ceria~ said...

dyan:
baek botak dr rambut kejung...wah..x tahan~nyeh

toyo:
ha..pe lg..dptknlah kembali rambut panjang..pastuh rebonding..fuyooo...kejung!!! begitu maskulin!!awwww

Sha Syalizz said...

wei... mamat tu tak baca blog laa... xde maknanya tulis cam tuh!! lgpun k.sha tak minat dia laaaaa!! korang ni!!

setuju... tak suka rambut yg sebegitu... suka sedang-sedang saja... tp, xnak botak!!

tuanguru_yayah said...

kejung ke,krintingting ke,or ade pulau ke...
rambot tomok plg uduh..
melepek je kt dahi..
benci tomok!!
xkire nk benci jugak.