Monday, March 16, 2009

:: OWH..BEGITU TERSENTUH!! ::

~ 14 mac @ 143 ~
bkanlah hanya sekadar tarikh chenta ~143 @ i love you!!
owh ianya adalah hari jadi saya..

MSMv3 - Buat Duit Dengan Myspace & Friendster :: hb1

rs begitu terharu kerana dirai dengan tepung gamdum..
alangkah indahnya bermaen salji diwaktu malam..
trima kaseh wahai student ku yg telah merelaisasikan impian saya untuk bermaen salji tepung diwaktu malam tatkala 1 jam setengah sblom detik 12 yg menandakan saya telah lahir slama 24 thn..






dgn bgitu yakin maen futsal sblom kejadian salji bermula..
dan dgn begitu innocent'nya' mereka menghulurkan sekotak big apple yg bukannya mngandungi apple tetapi mngandungi donut yg pelbagai rupa..

owh..tersentuh hati ini tatkalan melihat donut yg pelbagai perisa..
tersentuh lagi hati tatkala trun salji gandum dr atas sebagai tanda ucapan slamat hari jadi..
sabar..sabar..
masuk alam sentral dgn muka putih bercapuk2..
xpe..aku redha..andai salji nak trun waktu mlm nak wat cner..

detik 12 mlm aku sambut dgn inchek muhammad nur azam..
owh... terima kaseh kerana sudi melayan saya..
ya..kamu mmg sgt penyabar..
mp3 sony dr dia..owh ini yg membuatkan sy lebih terharu..
owh dia boleh baca apa yg sy mahu..
kaler pink..dgn balutan kotak yg sgt sweet..
rs trharu sgt smpai menitik air mata masa nak tutup pintu gate..
trharu sbb dia bgitu sabar walau mlm tuh sy tau sy buat perangai..


owh..ini kejutan yg ke3..
ada surat chenta+kek+hadiah diatas meja..
sungguh aku ingat diorg x ingat..
owh ini aku rs terharu..
mereka mmg pndai berpura2..
owh..gemuklah aku mlm nie..another cake?
alahai td dah separuh vanilla cake oleh azam aku telan
ni plak mocha cake..
bergegas aku naek dan kejutkan smua org..
owh sgguh trharu mereka sggup tunggu aku balek..
mujur aku balek pkul 1.50 pg..
kalo 6.00 pg? leh lah kita trus solat suboh bersama..







owh bgn pagi esoknya..
jam 6.55 pg..
ini adalah kejutan..
satu panggilan telefon..aku jawab..
trus si pemanggil menyanyi lagu bday utk aku..
owh ya..kamu slamat hari jadi utk kamu juga ya!!

dan akhir sekali kejutan yang aku terima..
~ owh family aku x wish bday aku..ibu,ayah,kak long,abg long,aiq,jaja lngsung x ingat..
dan ianya adalah KEJUTAN YANG BEGITU BERMAKNA UTK AKU!!!



P/S : terima kaseh kepada semua yg telah sms,call,dan bg komen mahupun msg di frenster dan face book..

~ saya sayang anda semua ~

11 comments:

Josh said...

Tak cakap pun birthday!!
Happy belated birthday and many happy returns.

Kek tu dah habis ke?

Berlian yg Ceria~ said...

owh tq!!!

kek? ala..dah abes..mmg ingat nak bwk opis..tp tiba-tiba je dah abes..

NuVo!! said...

kotak tu ada bau wangi lagi x?..
banyak kilo gak letak bedak dlm tuh

Berlian yg Ceria~ said...

wangi siot..
letak dlm bilik smpai skrg bau wangi tuh ada lagi...

bedak ke perfume b?

biar betik

norhuda said...

ohh birthday ko ker..await tak habaq..senyap jer
by the way happy birthday key semoga panjanng umur dan murah rezeki

jiji najiy said...

alamak...
hepi birthday a'aa
sowie xtau...
[cukup berterus terang]
time tu bz kt umah mak ndak...
kelmarin bru blik
hehehe... nk present pe?

NuVo!! said...

err kalo yg cair2 tu org panggil perfume ek?

Anonymous said...

happy birthday to u..selamat panjang umur, moga dimurahi rezeki oleh allah swt..amin.

anazurul said...

hapy....... berthday 2u,, hapy..... berthday 2u, hapyyyyyyy berthday 2 miss intan .. ... hapyy berthday 2u... huhu bajet best la pulak nyanyi nii ... kira ok ape mandi tepung saljii ... hehhe comel gak akkk...........

NuVo!! said...
This comment has been removed by the author.
NuVo!! said...

cmna ek leh ada belon plak kat atas tu..