Tuesday, March 10, 2009

:: futsal bersama kanak-kanak riang ::




futsal bersama kanak-kanak riang ria..

hari sabtu ptg..
owh bingit telinga aku maen futsal dengan kanak-kanak riang..

haha..aku + housemate + student..
kitorg maen futsal dekat sport planet shah alam..
keadaan mmg agak haru biru..
owh tp grup aku menang..
biarpun grup kanak2 riang tuh ada 2 org lelaki..
tp diorg score 4 gol jer..
grup aku score 7 gol..

yeah len kali kiter maen lg yer..
korg mmg sporting..
hsmate yg mmg sgt sporting..
giler hebat rembatan kak anje..
mmg x dpt disangkal lagi..

yer..kanak2..
byk lagi berlatih yer..

7 comments:

NuVo!! said...

hebat...
apa lgi..kalo bran jom la lwn geng TM

Anonymous said...

ala..
sje je bg mng..
klu miz de gol kn xpe gk..
hahahahaha..
kiteorg bru bljr sbb tu jd student miz..
huahahahaha..
xpe2 t kite rpeat k..
tp k.anje msuk group kiteorg la..
miz kn da hbt!
huhahahaha

NuVo!! said...
This comment has been removed by the author.
NuVo!! said...

lar miz korang x gol kan lansung ke...
katanya ada sumbat satu gol..

Anonymous said...

gua tak main kot..bak dtg arr jom..lwn budak umah gua..lwn geng turmalin..

Berlian yg Ceria~ said...

uiks..saper dia geng turmalin nie??

musykil musykil

NuVo!! said...
This comment has been removed by the author.